30 Mayıs 2009 Cumartesi

Sinan Çetin'in "Kağıt" filmi

Sinan Çetin'in bu filminde 'yasaklar' konu edilmiş. Çok güzel ve çok etkili bir konusu var.
Kendi diliyle "saçma sapan yasaklar koyanların hiç yargılanmamasını eleştirdim" diyerek filminin konusunu belirtti.
Zeytin yemenin yasak olmasıyla, insanların başına ne takacağı, nasıl giyineceğine yasaklar getirmek arasında fark yok. Fragmanda gösteriliyor. Yani yasalar zeytin yemeyi yasaklayacağı zaman ne kadar saçmalarsa, insanların kılık kıyafetine karışmasıyla da o kadar saçmalıyor. Fragmanda şöyle bir cümle de geçiyor; "yasalar her zaman doğruyu yapmaz."


Gerçektende güzel bi konuya değinmiş Sinan Çetin...
Hayatımızı mahveden bazen saçma olan şu yasalar.Fragmanda da izleyeceğiniz gibi gerçekten çok etkileyici bi filme benziyor.Ben şahsen türk filmlerini beğenmeyen biri olarak ilk defa bi türk filminin fragmanı beni etkiledi.Değindiği konu gerçekten çok güzel.Filmde ince mesajların olacağını düşünüyorum.Sinan Çetin'in daha önce yönetiği Çiçek Abbas , Propaganda , Komser Şekspir , Şans Kapıyı Kırınca filmlerini incelediğimiz zaman sadece Komser Şekspir güzel diye düşünüyorum.Bildiğim kadarı ile Sinan Çetin'in yazdığı ve sinemada gösterime giren 3 filmi var.Daha önce daha çok yönetmenlik yapan Sinan Çetin bu filmde hem senarist hem de yönetmen....
Umarım beklediğimi bulabileceğim bir yapıt olur...........

-----------------------------

1 yorum:

Bran Graffiti dedi ki...

çok iyi bir filme benziyor gösterime girsin de izleyelim hemen

Clicky Web Analytics