30 Mayıs 2009 Cumartesi

Kürt Türk kardeş.Kardeş de bu şerefsizlerin yaptığı ne (DTP)

Önce kürtlerin haklarını savunuyoruz dediler parti kurdular..Sonra başladılar pkk , abdullah öcalana.....
Adamlar açık açık biz pkkyız diyorlar ve bunlara biri dur diyemiyor..Diyemezler de.Onları bu konuma getirenler utansın ne diym...
Seçim zamanı tv de seçim sonuçlarını izliyorum tek tek illeri gösteriyorlar dtp %5 %10 bazı yerlerde %60 %70.Bu ne ya oy pusulasına açık açık pkk yazsınlar millet biz pkk yanlısıyız diye bassın mühürü.Kim bunlara oy veriyor ki yıllarca bu ülkede bu vatanda yaşayıp şimdi onu bölmeye çalışmaya kim cesaret edebilir ki...
Dershanede oturuyoruz laf seçimlerden açıldı bende burada dtp ye oy verecek adam çıkmaz dedim bi baktım bi arkadaş benim yaşım tutsaydı verirdim dedi.Kan beynime sıçradı.Neden resmen pkk yı savunuyorlar o şerefsizlerin arkasından gidiyorlar dedim.
Arkadaşın verdiği cevap "ne var hakkımızı savunuyoruz.."
Ne hakkı kardeşim ya bu ülkede yıllardır size laf söyleyen mi oldu kürtsünüz diyen mi oldu.Yıllarca gelinlerimizi sizden aldık beraber yaşadık komşumuz oldunuz kardeşimiz oldunuz.Şimdi dostunuzu kardeşinizi satıyorsunuz.
Bu vatanı seven bırak sevmeyi bu vatanın ekmeğini yiyen sizler içtiğiniz suyun hakkını veremezken o suyu o ekmeği size verenleri....
Ne istiyorsunuz Diyarbakır , Elazığ mı?..
Yoksa yine mehmetçiğimizin kanını mı?..

Aklı olan bu vatanda yaşayan bi insan bu vatana ihanet etmez nasıl ki bu vatan size ihanet etmediyse.
Arkadan vuran pkk gibi bi pisliklere kanımızı akıtanlara oy veriyorsanız ya şerefsizin tekisiniz yada cahilin tekisiniz.Söyleyin cahil misiniz yoksa.....

Şimdi de emine ayna(bunların ismi büyük harfle başlamaz) , “Kürtler kendileri açısından ‘sahipsiz bir halkttır.’ Bu yüzden PKK'yı koruyucu güç olarak gördükleri için sırtlarını dönmezler. Güç olarak görüyorlar” diyor...
Sonumuz hayrola mecliste bunlar apo apo pkk pkk diye bağırıyorlarsa çok şeyi kaybetmişiz demektir...

0 yorum:

Clicky Web Analytics