30 Mayıs 2009 Cumartesi

Ogame'de 52.Evren'de başlıyorum...


Açıkcası amatör bi ogame oyuncusuyum.Yani öyle ilk 100 ilk 200 olayları bende yok birkere ilk 500 e girmiştim :D
Ogame ye baktığımız zaman açıkcası oyundaki tek kural online olmak.Ben şu turkcellin aylık 100 mb internetine 1 aylığına abone olacam.7/24 online olacam yani.Baktım eski evrenlerde şu an ne kadar online olursan ol bi bok yapamayacaksın bende 52. evreni bekleyecem.
Hangi taktiği uygulayacağıma gelince :sürekli saldırmak ve çok az savunma yapmak.Çok az bi deneyimim olmasına rağmen şunu söylüyorum ne kadar savunma yaparsanız yapın gidiyo dayanmıyor...Yine de 52. evrende başladığımda biraz savunma yapmam gerekiyor en azından nakliye ile yağmalamasınlar diye.
İlk 2 gün full bina bascam maden falan.Zaten belli bi noktadan sonra gidiyo artık.Sonra tersane nakliye kruvazör ...
zaten oyunun başında ilk gün içinde kn(küçük nakliye) i çıkaranı durduramıyorsun.Millette zaten birazen fazla 4-5 k madde oluyo onu da sen alıyorsun.Hem 2. bi hammadde kaynağı hemde çevrendekilerin gelişmesini engelle..
Kısacası 52. evrende başlkayacam oyuna giriş tarihi belli olsa yazardım ama :S şu an belli değil.
İttifak kurmak isteyenler buradan ulaşsın :D
Haa şunu da söyliym bu kez ilk 100 hedef hocam :D

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bende 52. evrenin açılmasını bekliyorum.açılınca ittifak kuralım.
msn im: tme_gs@hotm...

Unknown dedi ki...

Walla bende e52yi bekliorum.Çokta tecrübeliyim.Benide ittiye dahil ederseniz sevinirim.akarokan_ok@hot...

Clicky Web Analytics