27 Mayıs 2009 Çarşamba

Carlos Fenerbahçe'den gidiyor...


Roberto Carlos sezon sonunda Fenerbahçe'den ayrılmak için görüşmeler yaptığı iddialarını doğruladı.

Güney Amerika'da yayın yapan ESPN televizyonuna verdiği röportajda, Fluminense Kulübü ile temasa geçtiğini açıkladı.

Roberto Carlos, artık bu saatten sonra yalan söylemenin kimseye yarar getirmeyeceğini savunarak, “Diğer kulüplerden de teklifler aldım. Ancak masaya oturup ciddi görüşmeler yaptığım tek kulüp Fluminense oldu. Bu durumu saklamanın gereği yok” dedi.

Aziz Yıldırım'ın Carlosun 1 yıl daha oynamasını istediğini söyleyen Roberto Carlos "Her şey benim elimde. Fenerbahçe’ye imza atarken üç yıl oynama sözünü vermiştim. Ayrıca sözleşmemi de yeni uzattım. Yönetimle bu konuyu tekrar değerlendireceğiz”dedi..

Türkiye'yi ve Fenerbahçeyi sevdiğini de açıkladı Roberto Carlos..Fenerbahçeden ayrılmasının asıl sebebinin maddi falan olduğunu düşünmüyorum bence Fenerbahçe'nin bu son zamanlardaki takım düzeninin eskisinden eser kalmamış bir Fenerbahçe olarak karşımıza çıkması oyuncuları da çok etkiledi.

Bakalım Fenerbahçe Carlosu kaybedince ne yapacak......

0 yorum:

Clicky Web Analytics