30 Mayıs 2009 Cumartesi

İddaa da kazanmanın yolları

İddaa oynamaya lise 2 de başladım yok 1 lira ver 10 lira al yok kazanacağın miktarı kendin belirliyormuşsun da...
Hepsi para tuzağı
İddaa oynamanın 2 formulu var ya küçük bi kupon yapacaksın banko denilen en fazla 5 maçlı (mutlaka 5inden biri yatar) yada sistem oynayacaksın.
Ben şu ana kadar yaptığım banko kuponların %40 ı tutmadı.Bilgisizlikten değil mutlaka biri yatıyor ya.Bi bakıyorsun 1.5 a 8 vermiş 8 tutmuş.öylesine yazdığın 1.05 oranlı maç yatmış.Hiç belli olmuyor.
Zaten iddaa nın taktiği bu oranlarla milleti şaşırtmak.Sadece futbol bilginle oranları kapatıp takımlara bakarak bi kupon yap bak bakalım kaç tane tutuyor diğer kuponlara göre.
Dediğim gibi sistem oynayacaksın .
Şu ana kadar yaptığım sistem kuponlarından sadece 1 inde zarar ettim diğer hepsinde verdiğim parayı aldım.5 maçlık bi kupon yaptınız 2 tane de banko var sistem 3-4-5 yaptınız.Toplam 15 tl verdiniz eğer hepsi tutarsa 6 misliden daha fazla alıyorsunuz.
Yani verdiğiniz para boşa gitmiyor.Misli olarak geliyor.
Neden sistem ?
İddaa parayı bizim gibi 1 liralık oynayan yada banko kupona 10-20 lira yatıranlardan kazanıyor.Sistemin amacı 1 maçtan kaybetmek.Eminim onlarca kez yaşamışsınızdır 1 maçtan yatan kuponları.İşte sistem burada devreye giriyor.
Sistem 4-5-6: Neden sistemde sadece 4ü değil de 4-5-6 yı işaretliyoruz? daha fazla kazanmak için yoksa işaretlediğiniz en küçük sayı kadar maçın tutması yeterli tabi bankolarda tutacak.Banko yatarsa tüm kupon gider sistemin kötü yanı da bu.Neyse sistem 4-5-6 da 2 maç yatırma hakkınız var (para alabilmek için).Banko yazmasanız da olur sistem 6 da.Toplam 21 tl veriyorsunuz ve 9 misliden fazla veriyor.
Benim sistemim sistem 3-4-5:Benim oynadığım sistem sistemi 5 maç 2 banko sistem 3-4-5...
Bu sisteme 15 lira yatırıyorsunuz ve 2 maç yatırma hakkınız var.6 maçlık sisteme göre daha garanti bence onda 6 maçtan 4 tane tutturma bunda 5 maçtan 3 ünü tutturmanız gerekiyor.Tabi bankolara dikkat benim zarar ettiğim sistemde banko yatmıştı :S
2 tane garanti banko yazıp 5 maç (ortalama 2 oranlı) hepsi tutarsa 300 lira gibi bi tutar , ve min hesap yani 2 maç tutarsa 10 ile 20 arası bi para alıyorsunuz yani verdiğiniz para cepte.
İşte sistemin faydası burada 2 maç yatsa verdiğin parayı hepsi tutsa normal oranın 6 katını alıyorsunuz.Oranlardan fazla şaşırmayın ve sistem oynayın benim önerim bu :)

1 yorum:

Ertan Koca dedi ki...

İddaa konusunda taktikler uygulayacağım hiç aklıma gelmezdi. İddaa kazanma taktikleri sayesinde küçük miktarlarda olsa kazanıyorum ve kazancım giderek artıyor:))

Clicky Web Analytics