22 Mayıs 2009 Cuma

İnsan Söylediği Yalana İnanır mı _?


Çoğu kişinin
düşündüğü ve yanıt bulamadığı soru:
Gerçekten söylediğimiz yalanlara inanır mıyız ?
Sanırım bu sorunun cevabı evet... :D
3. sınıfayken karnemi aldığımız zaman karnemi yırtmıstım ve bizimkilerin bana kızma ihtimalinden bir yalan düşünmeye başlamıştım...Aha çocuk aklı ya karnemi bir çocuk yırttı sonra da kaçtı.. :)
Eve gidene kadar bunu onlarca kez tekrarladım kafamda bizimkilerin karşısında söyleyeceğim şeylerin provasını yapıyorum içimden...Aradan biraz zaman geçti bi baktım sözde karnemi yırtan çocuğa küfür ediyorum ona kızıyorum :D..
Daha o zamandan düşünmüştüm bunu insan söylediği yalana inanırmı diye ...Evet kesinlikle inanıyoruz...Bu ve benzeri birçok olay yaşamışsınızdır...
İnsan bazen o kadar değişik konular üstünde düşünüyor ki..Bunu paylaşmak istedim :D

0 yorum:

Clicky Web Analytics