9 Aralık 2009 Çarşamba

Üniversite hayatı..Çok abartmışlar :)(:

Geldik Ankaraya kayıt falan tamam yurda gittik 4 kişilik oda istiyorum dedim yer varmı gibilerinden adam dedi kesin yer kalır herkes 1 -2 kişilik odaları seçiyor 4 kişilik odalar boş kalıyor diye bilkent ya para bok yha adamlarda :D
Neyse geçtik DSİ nin pansiyonuna gittim 4 kişilik oda için tınnn yer yoq.1-2 kişilik odalar boş kalmış herkes 3-4 kişiliğe.E tabi kriz var.Neyse listeye aldılar aradan birkaç gün geçti yer war diye çağırdılar gittik kayıt olduk yerleştik yurda.Sınıf falan belli Hazırlıktayız tabi bizde nerde hazırlığı geçecek ingilizce .İlk öğretmenimin adı Beth Caruso.Amerikalı cana yakın iyi bir insan tek sorun türkçe bilmiyor :D
Elementery dedik tabi.Şimdi pine geçtim ayıptır söylemesi.Şimdi kaçmam lazım dizi beni beqler görüşmek üzere :D

0 yorum:

Clicky Web Analytics