15 Aralık 2009 Salı

Dexter 4. sezon finali...5. sezonda dexterda neler olacak tahmin edebiliyorum :(


Dexterın 4. sezon finali.fena bitti.Diziye öylesine kaptırmışım ki kendimi.Aslında insan izledikçe kendinden benzerlikler buluyor dizide.Neyse benzer taraflarımı sonra anlatırım(seri katil değilim emin olabilirsiniz)Dexterdan bahsetmeye blogda yeni başladım belki daha da ayrıntıya girmeliydim fakat bu sezonun finalini izleyince dayanamadım yazma ihtiyacı hissettim kendimde.Sezon finalinde son 1 dakkikada dexter eve geliyor karısını ve küçük çocuğunu kendisi de daha sonra gitmek üzere tatile yollamıştı diğer çocuklarıda komşuları ile disney world de .Eve geliyor telefona bir mesaj geliyor.Rita yani karısı mesaj bırakmış kimliğimi evde unuttuğum izin geri dönüyoruz.Ardından dexter ritayı arar ve telefonun evde olduğunu fark eder.Ardından çocuğunun ağlama sesini duyar.Banyoya bir girer ki Rita kanlar içinde küvette.Az önce öldürdüğü Rrinity-Killer karısını öldürmüş ve çocuğu da kanlar içinde küvetin yanında yaşıyor.Dexterın o an söylediği şey "o da benim gibi kanlar içinde doğdu"....Bildiğiniz gibi dexter annesinin motorlu testere ile öldürülmesini izlemiş ve kardeşi ile kanlar içinde kalmıştı.Bu psikoloji onu seri katil yapmıştı.
5.sezonda Dexter ın kendi deyimi ile Dark Passenger yönünün azalacağını ve kendini daha da çocuklarına adayacağını söyleyebileceğim.Dexterın bu sezondaki korkusu çocuğunun kendisi gibi olması olacak galiba.Belki bu sezon yine aradan 2 yıl geçer ve çocuğu kendisi gibi olmaya başlar.Debra ile Dexter daha da yakınlaşacak gibime geliyor.Debra Dexter hakkında gerçekleri -gerçek derken annesini ve seri katil ağabeyini öğrenmişti hala onun da bir katil olduğunu bilmiyor ama- bilmesi ve Ritanın ölümünden sonra bu olacak gibime geliyor.Dexter artık 3 çocuğa tek başına bakmak zorunda.Eskiden sadece seri katil olan Dexter wardı ama şimdi seri katil,baba ve acılı bir koca olacak vicdan azabını saymazsak tabi.Kendi dolaylı olarak sorumlu bundan dolaylı da demeyelim aslında suçlu.Karısının ölümünden suçlu bir yandan içindeki istekleri tatmin etmeye çalışırken bir yandan da baba olacak.Dizi farklı bir boyut alabilir...
Dizinin bu sezonki finali büyük bir başarıydı ama benim gibi dizi karakterinden kendinden birşeyler bulan insanlar eminim ki üzülmüştür....
Dizilerde hep o karakter olmak isteriz onunki gibi bir yaşam.Ama bu bölümden sonra bunu isteyeceklerini en azından bu dizi için isteyeceklerini pek zannetmiyorum.Neyse iyigeceler millet ben yatıyorum unutamayacağım bir bölüm bir dizi oldu diğer sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.....

1 yorum:

teknobote dedi ki...

dexter izlemekten büyük keyif aldığım bir dizi. sezon finalinin çabuk olması beni, üzdü açıkcası. bugun tekrar izledim sezon finalini:). beşinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum. ritanın ölmesine şaşırmadım aslında. tahmin edebiliyordum, sürekli sorunlarla ugrastı çünkü dexter. yazınızı keyifle okudum . teşkkürler

Clicky Web Analytics