19 Ağustos 2009 Çarşamba

Üniversite kapıları aralanıyor....: Moleküler Biyoloji ve Genetik

Evet arkadaşlar bu sene girdiğim Öss dan 344 küsür bi puan aldım.Hangi bölümü istediğimi bilmiyordum açıkcası.Moleküler Biyoloji ve Genetiği seçtim neden mi?
Kendi karakterimi meslekler açısından kıyasladım .Ben oturmayı sevmeyen öyle sabahtan akşama kadar otur imza at vs böyle bi meslek istemiyordum.Birşeyler yapamadıktan sonra ne anlamı war.Bugün türkiyede birçok sektör böyle.Memurların çoğu böyle.Masa başı adam arada imza atıyor ne anlamı war bunun.İş kaybı para kaybı...En kötüsü gerçekten ilerlemeye engel.Sonra dedim bu ülkeyi ben kurtaracam ama nasıl :D M.B.G(Moleküler Biyoloji ve geneti artık bu kısaltmayı kullanacam.)hem birşeyler yapabileceğim bi meslek hemde bana uygun.
Bilkent Destek Burslu M.B.G i kazandım.Neden mi bilkent_?İtüde geliyodu ama niye bilkent_?
Bir mühendislik olsaydı Bilkent mi İtü mü deseler İtü derdim baba İtü teknik okul zaten.
Ama M.B.G gibi laboratuar vs gibi gereksinimleri yüksek bi dal.Bunu devlet üniversitelerinin karşılayabileceğini pek zannetmiyorum.Artı bu ülkede sonunun ne olacağını bilmeyen bi meslek seçiyorsun.Bari yurtdışı imkanın olsun dedim.İtüye 342-350 küsür arası girdi bunu sene.Bilkent özel okul 330 la giriliyo burssuza diyip geçiyorsunuz.Bilkentin kapsamlı burslu ile birlikte hangi aralıkta aldığını bilen war mı söyleyeyim:
330-371 arası almış bu sene.330-342 normal 343-357 destek burslu 358-371 kapsamlı burslu toplam 50 kişi alıyo evet 330 la da aynı sınıftasınız 371 lede sizce hangisi.
ben Bilkenti seçtim hem imkan hemde eğitim açısından.
Ayın 27 sinde yola çıkıyoruz ve bayrama kadar dönmeyecem.Beni neyin beqlediğini bilmiyorum :D Sizlerle paylaşacam üniversite hayatını yaşadıklarımı :D

0 yorum:

Clicky Web Analytics