19 Ağustos 2009 Çarşamba

Prison Break'a Başladım Başlangıç için Yorumlar :)

Lostu izleyen bi insanım zaten okuyucular bilir :D
lostun hem 2010 da başlaması hemde can sıkıntısından Prison Break ı izlemee başladım bugün.Konusu saçma gelmişti Hapisten kaçış hemde 4 sezon :D
Nereye kaçıon baba 4 sezonda ben kaçar evlenir çocuk yapar çocuğu liseye yazdırırım gibi bi düşünce oluşuyor ama gerçekten güzel bi dizi.
Bugün 3 bölümünü izledim ilk 3 bölümü daha da izleyebilirim bana belli olmaz ilk 3 bölüme göre yorum yaparsam
:Güzel akıllıca düşünülmüş bi dizi.Kardeşi başkan yardımcısının oğlunu öldürmekten hapise giriyor ve 1 ay sonra idam edilecek.Bir yandan kardeşinin suçsuz olduğunu ispat etmeye çalışırken onu hapisten kaçırmayı planlıyor.Hapishanenin planını yakından anlaşılacak şekilde üstüne dövme yaptırıyor.(uzaktan başka görünüo dikkatli bakarsan plan görünüo.)Kahramanımız yapı ustası yalancı banka soygunu ile mahkemeye çıkıyor ve kardeşinin bulunduğu hapishaneye girio.herşeyi vidaları nasıl açacağını bile hesaplıyo önceden .örnek vermek gerekirse hapishanedeki bankların vidalarını söküo onu yere süre süre aşındırıo sonra kolundaki dövmeye göre ucunun kalınlığını ayarlıo ve hücredeki birşeyi söküo(ne olduunu bilmim daha ama havalandırma heralde :D) ilk 3 bölüme bunları yaptılar 4 sezona ne buldular bilmorm ama bitirene kadar izleyecem.Lost da güzel başladı sonra işi doğa üstü şeylere vurdu :D ins bu da öyle olmaz .

0 yorum:

Clicky Web Analytics