4 Haziran 2009 Perşembe

Premium Premium nereye kadar?

Oyuna para verilir mi?
Oyundan oyuna değişir.Mesela ben knight oynarken baya para vermiştim.Eğer biraz kafanız varsa zarar etmezsiniz.Mesela knight de gb aldınız.Gb satan insanlara gb satan bi kişi olarak konuşun bi bakın bakalım ne diyorlar.10 liraya aldığınız gbye ne kadar veriyorlar ben denedim.12 ye satıyorardı konuştuğumda en fazla 7 veririm o da 50 gb üstüne :S
Gb aldınız ne yapacaksınız.Knight de önemli olan ne level ne de np para para para..
Aldığınız gb yi 2 türlü değerlendirebilirsiniz.Şansnıza güveniyorsanız itemlere + basarsz.Mesela bende yeni açlan bi serverda +5 irnx vardı.elime geçen her para ile onu +7 yaptım.Sonra ilk para ile rebirt yatım.Asas olmaya karar vermiştim bu yüzden +1 rebirt md ile değiştim.Elime geçen ilk para ile sc alıp + bastım +2 oldu... :D
Haa yok ben yakarım şanssızın tekiyim diyorsanız ucuzdan alıp pahalıdan satacaksınız ki bunu kimse yemez.Bu şekide en fazla 50m lik şeyleri satarsınız.Bunun üstünde item alacak olan herkes zaten günlerce ucuzunu arıyor size kalmazlar...
Bu şekilde verdiğin paradan fazlasınız kazanabiliyorsan ne ala yoksa oyuna para vermek akıl işi değil....
Verecekseniz de ailenize zarar vermiycek şekilde verin.Oynaaycaksanız da ailenizi , eşinizi , sevgilinizi ihmal etmeyecek şekilde oynayın..
İyi oyunlar

0 yorum:

Clicky Web Analytics