1 Haziran 2009 Pazartesi

Online oyunları neden oynar insan ?

İnsann internete girmesinin bi amacı olmalı.Gazete okumak birşey araştırmak bunlar da bi yere kadar.
Millet yapacak birşey bulamıyor giriyo msn e facebook a..Bu da bi yere kadar belli bi zaman sonra insan yapacak birşeyler arıyor.Ogame , Silkroad , Knight Online başlıyor bunlara.Aslında bunları oynamamızın nedeni ne eğlence ne de rekabet can sıkıntısı bence.
Ben Knight de oynadım ogame de.Knight e bi ara o kadar bağlandım ki adımı da duyurmuştum ha :d
kosak, kosak1001, xkosakx ...Adream kralıydık anasını satayım.Bi ara elimizde +8 md +10 takı set +7 chitin set vardı o zamanlar bunlar öyle herkesde bulunmazdı şimdi herkesde var.Adreama bi giriyorduk mage ile yada bununla sol altta kosak kosak kosak....
Ogamede o kadar profesonel değilim açıkcası.Ama ona da bi ara tutulmuştuk.Gece bilgisayarı açıp filoya bakıyorduk bina basıyorduk :D
Şimdi bilgisayarın başına oturduğum zaman internette ne yapsam diye düşünüyordum oyun oynuyordum.Allahtan bu blogu açtım da hem o online oyunlardan hemde pc oyunlarından kurtuldum.Gereksiz şeyler kim ne derse desin para kazanmayıp da para verdiğin herşey gereksizdir........

0 yorum:

Clicky Web Analytics